ايجاد ظرفيت‌هاي جديد و نوآورانه در زمينه مقابله با بحران كرونا

۷۲ بازديد

 ايجاد ظرفيت‌هاي جديد و نوآورانه در زمينه مقابله با بحران كرونا

عكس تزئيني است

رييس مركز همكاري‌هاي تحول و پيشرفت رياست جمهوري تصريح كرد: با گسترش بيماري كرونا در كشور تمام ظرفيت‌هاي فناورانه و نوآورانه موجود براي پيشگيري و مقابله با اين ويروس به خدمت گرفته شد و خوشبختانه يك جريان قدرتمند براي مقابله با اين بيماري به ميدان آمد.

به گزارش ايسنا، دكتر سيروس وطن خواه با حضور در نمايشگاه دستاوردهاي فناورانه و دانش بنيان براي مقابله با كرونا و بازديد از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به ايجاد ظرفيت‌هايي براي حمايت از شركت‌هاي داخلي در زمينه توليد محصولات فناورانه براي مبارزه با كرونا، عنوان كرد: برخي از اين شركت‌ها سابقه كار در حوزه مقابله با بيماري‌هاي قارچي را داشتند و برخي نيز براي مقابله با اين بحران با نوآوري‌ توانستند محصولاتي را توليد كنند و تست‌هاي خوبي را پشت سر بگذارند.

وطن خواه ادامه داد: ويروس كوويد-۱۹، بيماري نوظهور است و انتظار استفاده از ظرفيت‌هايي موجود در كشور از گذشته غيرمنطقي بود. به همين منظور ظرفيت‌هاي جديدي ايجاد و به خدمت گرفته شد.

رييس مركز همكاري هاي تحول و پيشرفت رياست جمهوري در خصوص چالش هاي شركت‌هاي داخلي در زمينه تست و تاييد صلاحيت محصولات، گفت: خوشبختانه امروز با حضور متوليان امر به اين موارد رسيدگي و با مساعدت‌ها و هماهنگي‌هاي بخش‌هاي مختلف اين مرحله هم پشت سر گذاشته مي‌شود.

وي در پايان اظهار كرد: از همكاري‌ها و هماهنگي‌هاي ستاد مقابله با بيماري كرونا در كلانشهر تهران تشكر مي‌كنم، چراكه بدون مساعدت و همراهي آن‌ها برگزاري اين نمايشگاه سخت و دشوار بود.

نمايشگاه دستاوردهاي فناورانه و دانش بنيان براي مقابله با كرونا با تلاش مركز همكاري هاي تحول و پيشرفت رياست جمهوري و با همكاري ستاد مقابله با بيماري كرونا در كلانشهر تهران، در محل دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.