درخواست نخست وزير ژاپن از مردم كشورش:شب نشيني نكنيد

۱۳ بازديد

نخست وزير ژاپن امروز شنبه از شهروندان اين كشور در سراسر ژاپن خواست كه از شب نشيني در مكان هاي عمومي مانند باشگاه هاي شبانه و رستوران ها اجتناب كنند.

 

به گزارش جماران به نقل از رويترز، «شينزو آبه» نخست وزير ژاپن امروز شنبه از شهروندان اين كشور در سراسر ژاپن خواست كه از شب نشيني در مكان هاي عمومي مانند باشگاه هاي شبانه و رستوران ها اجتناب كنند.

اين در خواست در حالي مطرح مي شود كه دستورات براي فاصله گذاري اجتماعي به منظور مبارزه با شيوع ويروس كرونا در ژاپن تشديد شده است. 

سازمان صدا و سيماي ژاپن اعلام كرد كه دعوت از مردم براي ماندن در خانه هاي خود طي شب، چند روز پس از اعلام وضعيت فوق العاده در توكيو و شش منطقه ديگر صورت مي گيرد.

سازمان صدا و سيماي ژاپن تأكيد كرد كه توكيو كانون اصلي شيوع كرونا در ژاپن در حال حاضر بيش از 190 مورد جديد ابتلا به كرونا در روز شنبه ثبت كرد اين در حالي است كه روز جمعه 189 مورد ابتلا به كرونا ثبت كرده است.

در همين حال، آبه دستورات براي جلوگيري از تأثيرات كرونا بر اقتصاد كشورش را به شكل تدريجي تشديد مي كند امري كه باعث شد وي به دليل كندي در تشديد تدابير لازم و احتمال خروج ويروس از كنترل،  در معرض انتقادهاي شديدي قرار گيرد.

درخواست نخست وزير ژاپن از مردم كشورش:شب نشيني نكنيد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.